Cozy Winter Photo Challenge: Favorite Drink

Favorite warm drink
Favorite warm drink

β˜ƒοΈπ‘ͺπ’π’›π’š π‘Ύπ’Šπ’π’•π’†π’“ 𝑭𝒐𝒕𝒐 π‘ͺπ’‰π’‚π’π’π’†π’π’ˆπ’†β˜ƒοΈ


Nederlands


Opdracht 4: lezen met je favoriete warme drank


Lezen doe ik het liefst 's avonds als de kindjes in hun bedje liggen en ik war tijd heb voor mezelf en mijn gedachten wat wil verzetten.Β 


Dan warm ik wat water in de waterkoker, giet ik het in mijn porseleinen kannetje met bijpassend kopje en laat ik de thee lekker weken in het theezeefje die we kregen bij een boekenbox van AnderWereld. De thee komt uit diezelfde boxen en smaakt me iedere keer weer πŸ«–


English


Assignment 4: reading with your favorite hot drinkΒ 


I prefer to read in the evening when the children are in their bed and I have time for myself and my thoughts.Β 


Then I warm some water in the kettle, pour it into my porcelain pitcher with a matching cup and let the tea soak in the tea strainer that we got with an AnderWereld book box. The tea comes from those same boxes and tastes me every time πŸ«–

Reactie schrijven

Commentaren: 0