Blue Blue Blue

💙 Blauw blauw blauw 💙


ik was daarnet even in mijn boekenkast aan het snuisteren en het voel me op dat ik heel veel blauwe boeken heb. het kleur blauw trekt me blijkbaar heel hard aan en ik dacht laten we daar maar eens een boekige foto van maken.


ik ben iemand die vooral afgaat op een cover, wat gelukkig nog nooit tegengevallen is. hoewel ik al vaak gemerkt heb dat ik boeken met een neutralere cover ook heel graag lees durf ik toch vaker uit mijn comfortzone te stappen om een neutrale cover kiezen.


de genres die mij het meeste aanspreken zijn YA en Fantasy, wat wel duidelijk is aan de hand gan de boeken die je hier ziet op de foto. ik vond in de loop van vorig jaar een grote voorliefde voor romantische boeken en wil me daar toch meer in gaan verdiepen.


welk kleur valt erg op in jullie boekenkast en welke genres lezen jullie het liefst? ik kijk er naar uit om van jullie te horen.


💙Blue blue blue 💙


I was just looking through my bookshelf and it feels like I have a lot of blue books. the color blue apparently attracts me very much and I thought let's make a bookish picture of it. 


I am someone who mainly relies on a cover, which fortunately has never been disappointing. although I have often noticed that I also like to read books with a more neutral cover, I dare to step out of my comfort zone more often to choose a neutral cover. 


the genres that appeal to me the most are YA and Fantasy, which is clear from the books you see here in the photo. In the course the past year I developed a great love for romantic books and I want to discover more of them. 


which color stands out in your bookcase and which genres do you prefer to read? I look forward to hearing from you.

Reactie schrijven

Commentaren: 0