Blogtour De Seizoensdief Door Aysline McGrath

De Seizoensdief - Aysline McGrath


"Een spannend kortverhaal met magie, avontuur, vriendschap en actie"


"De seizoensdief" geschreven door Aysline McGrath en is het eerste deel van een reeks. Het gaat over Vesper en Berach, Vesper is een van de beste dieven in het rijk en Berach wil gebruik maken van haar talenten. Hij wil samen met haar het Kristal der seizoenen stelen van de koning. Ze ontmoeten andere personen en gaan op avontuur. Zal het hen lukken om hun queste te volbrengen?


Het is een leuk kortverhaal met magie, avontuur, vriendschap en actie. De auteur heeft makkelijke taal gebruikt en het leest vlot. Tegen dat je het beseft heb je het verhaal uitgelezen. Er zitten een aantal goeie plottwists in. 


Je leert de personages persoonlijke kennen doordat ze elk hun hoofdstuk afwisselend krijgen. Je ziet alles vanuit hun opzicht gebeuren, hun gedachten, hun gevoelens, ...


De wereldopbouw zit leuk in elkaar, je begrijpt wat de auteur omschrijft: qua omgeving, wezens, personen, ...


Soms gaan de gebeurtenissen iets te snel, waardoor ik het stukje soms opnieuw moest lezen om te snappen wat er net gebeurde. 


Ik vind dit kortverhaal goed in elkaar zitten. Dit is het eerste deel in een reeks. Ik kijk al uit naar het volgende! Voor mij krijgt dit boek 4 sterren.


grtjs

Liesbeth


Genre: fantasy

ISBN: 9789464510911

Uitgever: Books and Butterflies

Aantal pagina’s: 39

Uitvoering: e-book

Uitgave: 24 april 2022


Bedankt Books and Butterflies voor dit leesexemplaar. 


Mijn aesthetic video kan je via deze link bekijken.

Reactie schrijven

Commentaren: 0