Blogtour Van Nare Herinneringen Tot Een Gevaarlijke Toekomst Door Paris Duivenvoorden

Van een nare herinner tot een gevaarlijke toekomst - Paris Duivenvoorden


"Van een nare herinnering tot een gevaarlijke toekomst" geschreven door Paris Duivenvoorden gaat over het meisje Lea. zij en en haar ouders zijn vluchtelingen en wonen in Nieuw Nederland en het is het jaar 2140. Als er een nieuwe president wordt gekozen veranderd alles, nieuwe wetten, ongelijkheid, een avondklok... Ze weet meer dan wie dan ook over de nieuwe president en ze moet iets doen, ze moet in actie komen, maar bijna alles is strafbaar. Kan ze Nieuw Nederland beter maken?


Deze YA novelle is spannend van begin tot einde, ik kon het niet neerleggen. Ik las het in 1 ruk uit. De auteur heeft een unieke kijk op het leven in de toekomst van Nederland, met veel technologie en nieuwe harde wetten. Het verhaal eindigt op een cliffhanger van jewelste, wat je echt doet verlangen naar een volgend verhaal... komt dat er nog? Ik ben allesinds benieuwd. Soms ging het verhaal heel snel en gebeurde er iets te veel kort na elkaar, wat mij iets minder lag. Alsnogis deze novelle heel goed geschreven. ik geef het 3,5 sterren! 


Genre: YA

ISBN: 9789464510669

Uitgever: Books and Butterflies

Aantal pagina’s: 93

Uitvoering: e-book

Uitgave: 20 mei 2022


Bedankt Books and Butterflies voor dit leesexemplaar. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0