Blogtour Something Sweet Door Sandra J Paul

Something sweet - Sandra J Paul


"Something sweet" geschreven door Sandra J Paul is het tweede verhaal over Lisa en Daniel. Ze kennen elkaar amper een week maar het voelt nu al alsof het voor eeuwig is. Ze had nooit verwacht om een IT'er en haar mentor leuk te vinden. ze gaan een relatie met elkaar aan, maar toch besluiten ze om hun relatie geheim te houden op kantoor, zeker omdat hun manager Machteld een oogje heeft op Daniel, en ze zal er alles aan doen om hem voor haar te winnen

ondanks hun stiekeme gedoe begint Machteld door te hebben dat er iets meer speelt tussen hen. Zullen ze erin slagen om aan haar bemoeienissen te ontsnappen?


0n gebruiken om wat dieper in te gaan op het verhaal van deze novelle. de samenvatting hoefde niet voor mij. Naar mijn persoonlijke mening vind ik ook dat deze novelles, gerust een boek konden vormen en dat het niet nodig was om ze te splitsen, maar dat is helemaal mijn eigen mening!


Al bij al ben ik blij dat ik dit tweede deel mocht lezen, recenseren en ervaren. Ik ben benieuwd naar het derde deel. Ik geef deze 3 sterren!


Genre: Feelgood

ISBN: 9789464510683

Uitgever: Books and Butterflies

Aantal pagina’s: 122

Uitvoering: e-book

Uitgave: 15 mei 2022


Bedankt Books and Butterflies voor dit leesexemplaar. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0