Blogtour Striemen Aan Het Zwembad Door Fiona Gothfield

Striemen aan het zwembad - Fiona Gothfield


Wat als je een reis boekt in een dronken bui? Het overkwam Wendy, een 40 jarige vrouw, net gescheiden en mama van 2 kinderen. Zij en haar hartsvriendin Sanne, ook 40, getrouwd en 2 kinderen, droomden er al jaren van om samen op reis te gaan. Ze moesten hun reis een jaar uitstellen door de dood van Sanne's echtgenoot. Na een jaar is het zo ver. Ze maken een hele planning en besluiten het er goed van te nemen, fun, fun en ... mannen. Komt dat wel goed?


Dit is het eerste deel van het boek "Striemen aan het zwembad" geschreven door Fiona Gothfield. Het is een leuke feelgood, perfect om te lezen tijdens de zomer. Het verhaal gaat over 2 vrouwen van 40 die complexen hebben over hun lichaam door molligheid, striemen, ... en de moed bijeen rapen om zich daarover te zetten. Ik kon me hier persoonlijk erg in vinden. Ik ben zelf mama van 2 kindjes, bijna drie en kamp erg met onzekerheden over m'n lichaam. Het is leuk om een verhaal te lezen waar je erg in kan meeleven en snapt wat de personages voelen en denken en ook waarom, wat de reden daarachter is. Het boek is leuk en vlot geschreven. Voor mij persoonlijk waren de hoofdstukken soms iets te lang en een beetje te gedetailleerd, maar het was leuk om precies te weten wat er gebeurde en waar ze aan dachten. Ik zou zeggen als je zin hebt om een zomers boek te lezen over vriendschap, familie, plezier en vakantie, ga dan zeker deze lezen! 'T is een leuke! Vooral benieuwd naar het volgende deel. Deze krijgt van mij 3.5 sterren.


Genre: Feelgood 

ISBN: 978946410836

Uitgever: Books and Butterflies 

Aantal pagina’s: 114

Uitvoering: ebook

Uitgave: 10 juni 2022


Bedankt Books and Butterflies voor dit leesexemplaar. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0