Blogtour Bittersweet Door Sandra J Paul

Bittersweet - Sandra J Paul


In "Bittersweet" door Sandra J Paul gaat Lisa's verhaal verder. Ze gaat eindelijk definitief bij Daniël wonen, Nadat Lisa de afgelopen maanden al zo goed als helemaal bij Daniel en zijn tante Mathilde was ingetrokken. Nu is het echt. Haar huisje werd verhuurd, haar spullen staan in de villa. De relatie tussen hun twee wordt er alleen maar beter op. Maar Daniels werk slorpt hem helemaal op wanneer zijn carrière bloeit en groeit. Dan krijgt hij een interessant voorstel die alles wel eens helemaal op zijn kop kan zetten. Alleen weten Lisa en Daniel dat het niet zo gemakkelijk is als het lijkt. Daniel kan het niet over zijn hard krijgen om zijn oude leven en zijn tante Mathilde, die steeds achteruit gaat, achter te laten. Wat moet er met de villa en zijn katten gebeuren als zij er niet meer is? Lisa en Daniel ontdekken dat liefde en verdriet heel dicht bij elkaar liggen. Maar uiteindelijk komt het altijd wel goed. Toch?


Zo blij dat ik dit laatste deel van de reeks heb mogen lezen. Ik heb er enorm van genoten. Met een traan en een lach, letterlijk, als ik aan dit verhaal denk komen de tranen me nog steeds in de ogen. Een feelgood, met veel liefde en wat verdriet, maar waar alles toch goed komt. Mooi geschreven, een kleine korte samenvatting van het vorige deel, maar dat stoort totaal niet. Wat een leuke personages allemaal! Daniel is mijn favoriete personage, zijn persoonlijkheid en gulheid, fantastisch. Ik las het boek in 1 ruk uit. Ik kon er niet genoeg van krijgen. Jammer dat de reeks afgelopen is. Deze krijgt van mij 5 dikke vette sterren! 


Bedankt aan de uitgeverij en de schrijfster dat ik deze reeks mocht lezen en mee mocht doen aan de blogtour. 


Tot de volgende blogtour

Liesbeth 


Genre: feelgood

ISBN: 9789464661194

Uitgever: Books and Butterflies 

Aantal pagina’s: 31

Uitvoering: ebook

Uitgave: 17 juli 2022


Bedankt Books and Butterflies voor dit leesexemplaar. 

Reactie schrijven

Commentaren: 0