Tiktoktour Sterrenjager Door Jen Minkman

📹 Tiktoktour 📹

💫 Recensie 💫

Sterrenjager - Jen Minkman

"Sterrenjager" geschreven door Jen Minkman gaat over Ozan en Berry, een tweeling die in Jersey woont samen met hun grootvader. Ze zijn gepassioneerd door het bovennatuurlijke en hebben een eigen blog. Als ze op een dag een graancirkel gaan bekijken gebeurt er iets wonderbaarlijk dat hun hele leven veranderd. Na die gebeurtenis krijgen ze te horen dat hun grootvader een ongeluk heeft gehad, in het ziekenhuis belandt en komen ze te weten dat hun familie een groot geheim meedraagt. Vanaf dan begint het verhaal. Samen met andere mensen en bovennatuurlijke wezens gaan ze op avontuur om mysteries op te lossen en de wereld te redden. Zal het hen lukken?

Ik vond dit boek echt leuk, de schrijfster schrijft vanuit het perspectief van Berry, maar je leert alle personages stuk voor stuk kennen. ze neemt je mee in het verhaal van begin tot einde. Ik heb er een aantal dagen over gedaan om het te lezen, maar het boeide me steeds. Ik vond het steeds jammer als ik moest stoppen met lezen omdat ik er geen tijd meer voor had of als ik weg moest. De schrijfster heeft het boek erg goed ineen gestoken. Vele plaatsen, gebouwen, geschiedenis waarover de schrijfster schrijft zijn echt (zelf opgezocht). De lay-out van het boek is ook echt heel origineel. Elk hoofdstuk heeft zijn eigen foto dat erbij past. De cover sprak me ook direct aan. Die is gewoon prachtig. Het boek is erg geschikt voor mensen die houden van en geïnteresseerd zijn in het bovennatuurlijke, geschiedenis, reizen, mysterie, avontuur, ... Voor mij krijgt deze 4 dikke sterren. Ik wil de auteur en uitgeverij graag bedanken dat ik mocht meedoen aan deze Tiktoktour. (Voor mijn tiktokfilmpje: zie link in bio)

Tot de volgende Tiktoktour!

Liesbeth

Genre: YA